header_portfolio

Een imago die jullie doelgroep aanspreekt!

Een boodschap creëren die technici beweegt

4 praktische tips!

Arbeidsmarktcommunicatie

Technici willen een missie waar ze achter staan, technische projecten waarin ze iets van zichzelf kunnen leggen, een innovatieve cultuur maar ook de mogelijkheid tot ontwikkeling. Arbeidsmarktcommunicatie voor technische bedrijven is vooral het omzetten van bovenstaande behoeften naar authentieke content die interessant is voor potentiële, huidige, maar ook oud werknemers. Content waarin zij zichzelf herkennen.

Carré heeft zich gespecialiseerd in arbeidsmarktcommunicatie en contentmarketing wat we inzetten om een relatie aan te gaan met technici en de zichtbaarheid van onze klanten te vergroten met als doel bij te dragen aan het succesvol werven van technisch talent.

Contentmarketing zal bijdragen aan het opbouwen van jullie werkgeversmerk; tegenwoordig ‘het uithangbord’ dat kandidaten doen besluiten te solliciteren, of juist verder te zoeken.

Carré helpt organisaties in de techniek met het bepalen van hun doelgroep, de behoeften van deze doelgroep, contentvormen, de keuze voor online en offline kanalen, het inrichten van campagnes en vervolgens meten hoe efficiënt ze zijn maar bijvoorbeeld ook het trainen van merkambassadeurs en collega’s die plaatsnemen in het contentteam.

Succesvolle resultaten hebben wij bijvoorbeeld geboekt met het inrichten van talentpools en bijbehorende contactstrategieën voor uiteenlopende engineer-groepen. Waarom arbeidsmarktcommunicatie ook voor jullie organisatie kan helpen? Lees deze 4 tips!

Krijg je onze nieuwsbrief al?

Wij doen niet aan spam, enkel toffe tips en best practices!